måndag 1 augusti 2011

6 månader idag !!!

Om 35 minuter har du varit död i 6 månader, 19:35 1/2 -2011 slutade ditt hjärta att slå  helt otroligt vad tiden går kan knappt fatta att så många månader har susat förbi känns som igår du dog i mina armar min vackraste man saknar dig så hemskt mycket , vi ville så gärna att detta otroliga skulle fungera så att vårt liv skulle fortsätta där denna tragiska sjukdom kom in och avbröt det fina vi hade ....
Jag har varit och lämnat blod idag så bra det kändes så lycklig jag var att kunna bidra med det lilla som betyder så fruktansvärt mycket för de som är i nöd total lycka kände jag när jag tappades på 4,5 dl som forsade snabbt ur min kropp tog 7-8 minuter helt otroligt detta gör jag med nöje igen ...
Geblod.nu
Jag frågade sköterskan hur mycket 164 påsar blod var i liter hon svarade ca hälften så du mitt hjärta fick ca 80 liter blod så nu har jag en del att lämna tillbaka till samhället , vi har oxå varit vid din grav köpte nya krukor igen till dig dessa blev jättefina hann oxå med byggmax köpte golv till ute rummet det kommer bli jättefint valnöt rustik  med vita väggar ja det kommer nog bli mysigt möbler får vänta tills nästa sommar , räkningarna betalda och nu jäkla är det snart en efterlängtad semester som väntar runt hörnet ..
Nya blåa krukor <3

Mina tankar går till en arbetskamrat som ligger på sjukhus , hoppas och ber att allt blir bra, kärlek & ljus till dig och din familj <3


Inga kommentarer: