söndag 24 juli 2011

Sunday !!!!

Kl 12 vaknade jag det kanske betyder att jag var trött som attan eller bara orkade inte vakna lille Joel kom hem igår med en bamse last med tvätt så dagen kommer att tillbringas  i tvättstugan , skönt nu att alla barnen nu är samlade  så skönt men du fattas min fina , denna saknad är hemskt om jag bara hade vetat att livet skulle bli så här hade vi kanske gjort annorlunda jag vet inte kanske inte tagit livet förgivet jag vet inte jag och mina galna tankar . Du var den finaste man som fanns på jorden jag kan inte fatta att du inte finns mer du är död, avliden , begravd, kremerad ändå är detta så svårt att förstå saknar dig så hemskt mycket har så svårt att gå vidare jag vet att jag ältar varje dag om detta kanske för att min hjärna skall registrera detta hemska som har hänt oss .En kurator sa till mig att du har ju en halv livstid med din Lars det klart att detta kommer att ta tid att förstå tack Lena för dina kloka ord annars hade jag nog trott att jag håller på tappa min förstånd , denna sorg process kommer att bli lång och smärtsam det är bara att ta en dag i taget och tacka Universum för det fina jag har , tack för att jag har fått leva med denna vackra man som älskade mig så djupt ...
Joel ärnu hemma det märka på alla sätt mamma du har ju glömt att köpa cocco popps , mamma jag har inga batterier ,mamma .....älskar dig loppan  skönt att ha dig hemma det har varit tomt utan dig när jag var och handlade till Joel såhittade jag en lättefin coccos träd på Netto köpte den direkt vill nog ha en till såg jag nu sånu får jag köra till Netto igen, hoppas att dagarna blir lättare att leva utan dig min  älskling jag har det jobbigt mycket jobbigt jag vet att du har det bra där du är hjälp mig att gå vidare och få kraft att andas utan dig love you allways din Delicia

Inga kommentarer: