lördag 2 juli 2011

Städa hela dan !!

Vaknade imorse av att jag fortfarande talar som en man min djupa basstämma är inte så fint att höra på men jag har inte feber , huset min måste städas är iväg hela dagen/kväll/natt imorgon sen är det jobb hela nästa vecka så tvätten måste tvättats och golven måste skuras ,längtar till vår färd imorgon hoppas bara att jag hittar dit och hem har ju bott i denna fina stad i 2 månader men bara åkt spårvagn / taxi men aldrig kört ,tänk att vi skall se Metallica bra present av mina ungar de tyckte att lilla mamma skulle piggas upp lite har ju inte varit på topp på flera år du min älskling har ju varit sjuk länge har varit så tufft för oss alla och din död var vi inte förberedda heller på så lycka ett par timmar kan nog bara vara gott för min trasiga själ .
Ett sorg år har jag hört sen du dog att det tar ungefär ett år att repa sig trodde nog inte riktigt på detta men nu inser jag att det är ett faktum 5 månader har gått sen ditt hjärta slutade slå sen vårt liv blev total kaos , enorm tomhet och grym sorg kan inte förstå att det har gått så många månader och så snabbt oxå .
Jag gör vad jag kan för att gå vidare det går långsamt men säkert fram jag vet att det kommer att bli lättare en dag och längtar till jag kan känna lite glädje igen och imorgon kommer det att bli total lycka att se dessa Gudar på scen så nu får kärringen resa på röva och sätta igång och städa huset  Kärlek & Ljus till er alla ..
Saknar dig min ängel love you forever din Delicia
                       

Inga kommentarer: