torsdag 21 juli 2011

Snart Helg !

Idag har varit en låååång dag trodde aldrig att den skulle ta slut ,men det gjorde den och gladast var nog jag där ljög jag det var några till hahahaha!!!ner till elgiganten efter jobbet och köpte present till sonens kompis som fyller år vi skall dit imorgon och äta middag ,en snabb runda på Maxi för att köpa ingredienser till American Pancakes en kollega ifrån jobbet pratade om det idag och jag blev vrål sugen .

Är lite irriterad på 3 har försökt att fylla på Joels kontant kort hela vecka med det har inte gått jag gjorde en felanmälan i söndags men nej fungerar fortfarande INTE skit oxå saknar min lille kille fast han saknar nog inte mig .
Jag saknar dig min man snart är det 6 månader sen du dog kan inte fatta detta tiden bara rusar förbi fast mitt liv känns att den står still , jag har lite svårt att fatta att du är död så märklig känsla som inte kan beskrivas med ord du kommer inte hem igen jag saknar dig så otroligt mycket så tråkigt att just du skulle dö .

Tack Universum för mitt hus, mina vänner, mitt jobb hoppas och ber att jag bara får halva lånet på konkursen och att vi kommer att fungera så småningom , tack för mina barn , katter och fina Forden på gården , hoppas nu Alfa 1 lungor hittar henne snart Amen          

Inga kommentarer: