lördag 9 juli 2011

sick and tired of being sick and tired

Jag kanske är deprimerad ?? vet inte har nog inte varit det förrut men förlamad av sorg det är jag kommer inte upp ur sängen det är så fint väder men pallar inte göra något , jag har legat i denna säng känns som år och det är det säkert oxå när du var sjuk låg du mycket i sängen och jag låg brevid dig och höll dig sällskap .
Aldrig mer kommer jag att prata med dig , titta på dig när du sover ,kyssa dina läppar eller höra din röst så grymt livet kan vara , varför skulle du få ett så plågsam slut du som var finast på jorden kippa efter luft sista halv året av ditt liv du var så svag orkade inte ens stå på dina ben , sista månaden innan transplantationen var du förlamad och kunde inte ens lyfta din hand och ändå kämpade du för att leva ,du är min hjälte och kommer alltid att vara önskar att jag hade lite ev din styrka så att jag kunde komma ur denna säng som håller så hårt fast i mig så att jag inte kommer ur den , jag är en mamma fast ändå inte snälla Universum ge mig styrka att gå vidare och ta tag i mitt liv att orka leva mitt liv utan min livskamrat , hjälp mig se förbi detta helvete på jorden utan Lars och få kraft att bli mänsklig igen .      

Inga kommentarer: