onsdag 27 juli 2011

Så nära ,men ändå inte !!

Fick ringa lite viktiga samtal idag så nu äger  jag Bettan på papper så nu kära Ford är det bara du och jag jag kommer att älska dig och tvätta dig ibland och spela bara bra musik det lovar jag radio P4 är förbjuden det kan jag oxå lova ..
Stora samtalet till IKANO var nervöst jag frågade tjejen säg vad jag skall betala så sätter jag in dem i eftermiddag ja du sa hon hörde hur hon räkande med apparaten 97 337 kr jag fick  hjärt klappning du skojar sa jag till henne har nog aldrig varit så lycklig för en skuld jo halv detta är din mans andra halva svärmors efter jag la på luren så känndes detta så fantastiskt , gick direkt ut kramade en arbetskamrat nu börjar jag planera i mitt huvud jag kan ju betala av mitt eget huslån nu helt underbart så här skulle det ju gå till från början , ja då kan vi minsann ta en tur till Ullared också njuter helt avslappnad åhhhhh vad skönt tack Universum ..
En timme senare ringde telefonen hejsan detta är bla bla från IKANO det har nog blivit ett misstag din svärmors konkurs täcker nog inte detta det blir nog att du får betala 190 000 kr tack så mycket för en timmes lycka jaha tillbaka till ruta ett , inte konstigt att man är en aning deprimerad hopp och förtvivlan i flera år nu .
Jag kan lätt säga om jag inte haft mina barn att leva för hade jag nog inte fixat detta jag hade inte haft en anledning att leva för att gå i mina skor har inte varit enkelt det kan jag ju säga om mina barn hade sagt detta hade jag sagt mitt liv det suger och det suger FETT!!!

    

Inga kommentarer: