fredag 8 juli 2011

Party med Pinglorna !!

Det är dax igen att samlas äta god mat med töserna skall bli kul som vanligt jobbat hela dagen seeeg dag som aldrig tog slut kändes det som , men nu är det slut jippi

 Läste i tidningen för ett par veckor sen om en tjej som blev av med sitt jobb för att saker som hon skrev på sin Facebook gått och tänkt på detta ett tag och tycker att det är för jävligt att arbetsplatserna skall kunna snoka på Facebook för att få en andledning att säga upp någon , om jag sköter mitt jobb det vill säga  kommer i tid uppfyller mina kvot sen som ikväll skall jag på fest tar lite fylle bilder sätter in dem på FB sen får en tillsägelse ifrån sin arbetsplats eller till och med bli avskedad skandal vi som individer får göra vad man vill på sin fritid bara det är lagligt och om man vill dokumentera på FB så är det upp till var och en , jag undrar hur skötsamma dessa chefer är egentligen ??? det är ju såna som har vilda party , köper sex och är allmänt odrägliga fy skäms på er era grisar , nej nu tänker jag i alla fall festa och ta en del fylle bilder och kanske åker de i på FB vi får väll se vad som händer om det finns några  spioner Skål ta mig Fa......!!!!!

Älskar dig min underbara skall ut med flickorna ikväll, det blir lika tråkigt att komma hem och inte ha någon att prata med om kvällens trevligheter saknar dig ha det bäst i himlen love you always Delicia

   

Inga kommentarer: