fredag 15 juli 2011

Obduktionsrapport..................

Hannah varit sjuk ett par dagar inte varit pigg alls försökte jobba imorse men nepp det gick inte och hem fick hon gå igen tid beställdes och Vänhem kl 15.30 för att kolla läget , jobbet flöt på bra jag mår bättre idag så skönt det är såååå jobigt att ha denna enorma tomheten efter dig känns att jag vill själv bara lägga mig ner och dö och det kan jag ju inte men måste säga att livet är så mycket tråkigare utan att du är i den fysiskt jag vet att du är med mig känner det så starkt vissa dagar tack min älskade skyddsängel önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan så att vi kunde ha gjort denna transplantation tidigare då hade du säkert överlevt detta men nu är det som det är love you always my love ...
Vänhem Hannah träffar läkare och hon kom fram till att Hannah har en allergisk reaktion ifrån penicillinen och var uttorkad så tavegyl och vätske ersättning till denna tösen om hon har riktigt otur så kan denna reaktion hålla sig upp till2 veckor och det hoppas vi verkligen inte , bölderna som hon fick penicillin för fick tömmas genom att skäras äckligt blä och skall inte göras förrän röt månad över så att det blir infektion ..
Zack hade campiobacter äckligt blä skall fortsätta med sina mediciner och om det blir värre får man penicillin och det skall vi försöka undvika vill inte ha fler reaktioner .....

Finaste Kattis koordinator ringde ifrån Göteborg och sa att hon skickade din obduktionsrapport ja nu skall vi få läsa vad de ha hittat dina sjuka organ fanns inte i din kropp när du dog så det skall bli spännande att läsa om man kan nu uttrycka sig så vi vet att du dog av svamp i blodet även kallat blodförgiftning = sepsis  och var det något oklart kunde vi ringa när som tack finaste Ulla & Kattis för att ni har funnits både innan och efter denna transplantation ni är bara bäst och kommer att alltid ha en speciell plats i våra hjärtan <3

Lägg till bildtext

Inga kommentarer: