söndag 31 juli 2011

IKEA !!

Det var så länge sen jag var på Ikea skönt att komma dit idag o handla lite som jag behövde t.ex stekpanna som jag önskade mig i födelsedags present men blev såååå mycket gladare för mina Metallica biljett , japp nya tallrikar, kaffemuggar , djupatallrika stl små man får nu ta 2 tallrikar  flingor till frukost men det är ju bara Joel som äter flingor nu , nya bestick allt detta för 270 kr gillar skarpt att man kan köpa porslin för mellan 4-5 kr st me like alot !!! ny kökslampa i plast , matta i hallen , nya krukor till Lars måste ju pimpas där oxå ja notan slutade på 1059kr så man kan minsann fynda stort på Ikea och fint sällskap hade jag med mig tack Åsa & Hannah för en trevlig dag ..
in med det nya ut med det gamla nu hör hur Hannah har Metallica på högsta volym vibrerar i golvet hon skruvar ihop en ny byrå och köpte nytt bäddmadrass skönt att tjäna egna pengar hoppas att hon får fortsätta jobba på DA det hade ju varit trevligt för henne ,men men vi får ju se vad de ha planerat för dessa timanställda .. Imorgon skall jag ge blod för första ggr skall bli spännande o se om jag svimmar eller något brukar inte vara mesig speciellt efter allt jag har ju sett med Lars så tål jag minsann ganska mycket jag har ju lite att ge tillbaka till samhället Lars förbrukade 164 påsar blod under sina första 5 operationer jag har blodgrupp O+ bra blodgrupp om jag behöver någon dag .....
ja nu är helgen slut Dexter ikväll jobb imorgon sen efter jobbet blir det till kyrkogården har inte varit där på ett par veckor sen till byggmax och handla golv till uterummet .
Älskar dig min Lars önskar att du levde då hade jag tagit hand om dig ,saknar våra samtal din närhet hoppas att du har det bra i himlen love you always din Delicia

Inga kommentarer: