fredag 22 juli 2011

Fredag!

Skönt med Fredag äntligen kom den veckan har varit dryg kanske för att Joel inte varit hemma vet inte ,vi kompade en timme jätte skönt att sluta en timme tidigare slipper nu stressa vi skall iväg på middag ikväll det skall bli trevligt Zacks kompis Oskar fyller år så hela familjen är bjuden men det blir bara Hannah, jag och Zack vi är bara 4 kvar efter din död din plats är tom vid matbordet , i soffan och i sängen så mycket tomhet det finns när du är borta min fina man ibland undrar jag om jag någonsin kommer känna mig hel igen ???

Ha det bäst i himlen min Lars jag vet att  du har det bättre nu kan du andas och slipper att ha ont , jag önskar så att det hade blivit anorlunda jag har ju dig som skyddsängel istället och det är inte fy skam .

Grattis Oskar på 15 års dagen ses sen !!!

Inga kommentarer: