fredag 1 juli 2011

Feber , berocca & Ipren

Är det inte typiskt säger jag bara jag är den som är sällan sjuk vaknade imorse med ont i halsen ,ont i huvudet ,frusen och alla andra symtom vid sjukdom fa... oxå Metallica på Söndag kan inte bli sjuk nu gick och jobbade kändes inte bra hemma nu ligger ,borde sova kan inte när jag har vaknat fast kroppen bara skriker sov med dig , kanske läsa lite och se om man blir trött i ögonen laddat med berocca , ipren och inväntar sömn hoppas på bättring tills imorgon .
5 månader sen du dog idag min underbara man tänk vad tiden går , hade tänkt att köra köpa blommor till dig efter jobbet men det får vänta tills imorgon


                           
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away                       
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän. Här är ytterligare en sjukling =( ont i bihålorna & allt vad det drar med sig. Berocca, Sinova forte & panodil är mina bästa vänner just nu. Krya på dig & hoppas ni kommer iväg till Göteborg. Kramar Milla <3

Delicia sa...

Vi skall dit packar One piece , panodil regnponcho , krya du oxå på dig lilla Milla <3