måndag 18 juli 2011

Dagen blev ju bra !!


Är helt utmattad har kommit hem för en stund sen varit hos vänner sen efter jobbet blev bjuden på både det en och det andra så ljuvligt tack så mycket fina ni <3 så Yoga blir det på planering snart för denna otroligt oviga tjockis en sak som jag har velat göra länge börjar nu planera mycket med mitt nya liv Meditation, Yoga, Healing kan det bli bättre nu är du nöjd min Lars jag tänker på mig själv ..
Jag är en lyckligt lottad kvinna tack kära Universum för de gåvor jag har finaste vänner , vackraste barn den bäste man ja tacksam kan jag bara vara , hjälp mig genom denna sorg att plocka ihop bitarna för att kunna gå vidare med mitt fina liv idag är en bra dag fler av dessa vill jag ha ...
Hej min vackraste ängel hoppas att du har det bäst i himlen jag vill bara att du skall veta att du är  den mest betydelsefulla människa i mitt liv jag tackar dig för allt du har givit mig ,all din tålamod med denna kärraing , all kärlek och förståelse bara att du har funnits i mitt liv är en enorm gåva som jag kommer alltid att vara tacksam för love you allways din Delicia

Inga kommentarer: