måndag 4 juli 2011

The Big 4 på Ullevi !!

Igår var det dax för att se min fördelsedagspresent lite orolig att hitta till Göteborg var jag men måste säga Fa... vad jag är bra Lars måste vara stolt över sin fru ändan från himlen , det var skyltat innan Göteborg  The Big 4 sen närmre stan stod det Metallica avfart och vips så var vi i Ullevi garaget gick till Mc donalds käkade hårdrock meny sen tillbaka väntade på att bli insläppta så bra plats vi hade kan bara vara nöjd sen när vi såg hur många som kom var jag jättelycklig av att vara på en hård plast stol på läktare i den stekheta solen .

17:30 började det med Anthrax det var bland det värsta jag har hört My lord nu förstod jag varför alla drack öl en fylla behövde man verkligen för att stå ut med det en timme senare var det Megadeth bara namnet av detta bandet var usch men tro mig de var bättre än Anthrax sen var det Slayer de var bäst av de 3 förband men mös mest åt sångaren som log hela tiden så nöjd åt sin publik han var så nöjd med sin tillvaro på scen spelade headbangade och log go gubbe med grå pipskägg ..
21:30 väntade vi spänt på detta underverk skulle hända publiken var på G vi har ju rockat ett tag godingarna kom på scen 21:45 och en så jubel vi fick uppleva på Ullevi var ett ögonblick jag inte kommer att glömma och när 56 000 personer sjunger med och kan texten utantill var så underbart att jag grät av denna fantastiska upplevelsen . Tack Olivia och Hannah för den bästa födelsedagspresent jag någonsin har fått . Vi var hemma kl 3 inatt jobbig och lång resa hem när man var så trött att man ville bara sova på plats men det vet vi till nästa gång ..
Saknade dig på konserten älskade jag vet att du tycker om detta du har sett de stora stjärnorna bl a Bruce Springsteen , Tina Turner och tillsammans har vi sett Rod Stewart och Status Quo jag älskar dig min fina och tycker allt uatn dig är skit tråkigt jag hade kul igår som bara den och det var längen sen jag mådde så bra ha det bäst i himlen love you my love Delicia






Inga kommentarer: