torsdag 28 juli 2011

28/7- 2011

Ja vilken skit dag kan jag säga vaknade gråtande mår ganska dåligt nu på riktigt allt med detta lån det knäcker mig sen har man ju ågren av allt runt dina sista månader i livet , innan Lars hamnade på transplatations listan var det mycket ångest från både håll Lars dödsångest, min rädd för att mista min man ångest vi bråkade hela tiden och bråka är något vi aldrig gjorde jag sa mycket jag inte menade och mådde så hemskt dåligt hur man kan säga detta till sin döende man , Lars dödsångest var så svår att hantera jag pallade inte ens hålla hans hand när han hade det som värst och det kan jag säga framkallar hemskt mycket känslor nu sen efter mycket om och men fick han tabletter mot detta hemska och mådde rätt så bra under omständigheterna och jag kan nu säga att se en person som har dödsångest var bland de värsta jag har gjort . Förlåt Lars jag gjorde mitt bästa för att vara en bra fru under din svåra tid , jag lämnade aldrig din sida men hade så svårt att trösta förlåt =(

Ringde advokat firman Amber som hade hand om denna konkursen svar fick jag inte på något gud människa och du kallar dig själv advokat skrämmande tack för hjälpen din nörd föresten bouppteckningen inte färdig och den skall vara klar inom 3 månader efter dödsfall och svärmor snart varit död i ett år och jag kan inte reda detta lånet förrän det är klart och det tickar iväg pengar ja MINA pengar . Lars bouppteckning är klar jag vill bli kvitt allt detta skit så att jag kan gå vidare med mitt liv ...........

Efter jobbet på med musik på mycket hög volym Metallica Whiskey in a jar kan det bli bättre genast på bättre humör  , varma mackor till kvällsmat och nu mys framför tvn det är nice . En arbetskamrats man har erbjudit mig att göra det sista i ute rummet skall nu mäta hur mycket virke och golv vi behöver köpa kan bara säga TACK Micke du har ett hjärta av guld .. Tack Universum för det fina jag har runt omkring mig , jag har det bästa vännerna en kvinna kan ha , de finaste barn och ett fint hus snälla hjälp oss genom denna kris

1 kommentar:

Anonym sa...

vad snällt! <3

/lisette