onsdag 29 juni 2011

Zacke kommer hem idag !!

Trodde vi ja blev förseningar med flyget i Spanien så det fick bli en natt till i Madrid jag tror inte han mår dåligt men det gör vi saknar finaste Zack som bara den han har ju varit borta i 2 veckor men imorgon väntar vi spännt på att älskade unge skall komma hem ..
Jobba,jobba skulle köra till Maxi men blev en tur till Frillan i Vinslöv så plötsligt så spontan så nice koppla av i solen en stund snabbdopp sen handla lite mjölk och annat sen hem laga mat var vrål hungrig . Laddar tills det stora händelsen Metallica kan du fatta jag skall kolla på Metallica detta är bane mig stort synd att du inte kunde följa med min älskade men du är nog med på sätt o vis ,minns när vi var i USA för 2 år sen och jag tatuerade min sol i nacken då spelades Metallica på hög volym killen ville inte prata som de gör i Miami  & LA Ink bara hög musik och ljudet från tatuerings maskinen du satt med mig hela tiden vrål nöjd att jag äntligen vågade mig på att göra det jag hade tjatat om i många år jag älskar dig min finstaste tack för att du funnits för mig i alla dessa fina år tillsammans ,livet är så enormt tomt utan dig jag tycker att det är så tråkigt att vi inte kan prata med varandra det är det jag saknar mest långa samtal tills natten blev tidig morgon , jag saknar min bäste vän , goa kramar , kloka råd ha det bäst i himlen fina du kram Delicia

Saknar dig ses imorgon 

Inga kommentarer: