måndag 13 juni 2011

Vilken dag !!!

Jobba,jobba seg dag men gick rätt så snabbt ändå gotta sig i solen på lunchen inte helt fel energi ifrån moderjord alltid välkommen ärende kl 16 med Joel Ja!! hittade pakering direkt kl 17 skulle Michelle komma hämta en bassäng skönt att den kommer till någon nytta den hade bara varit i uteförådet annars . Träffade min granne Hasse passade på att fråga vad det kan vara med min bil som knakar så när jag svänger och kör över bulor på vägen , knakar det när du svänger vänster eller höger? bara det är inte på båda håll då blir det dyrt inte vad jag ville höra fan vill inte lägga ut mer pengar på denna bil jag tror jag eldar upp den snart hahahaha!!! han skall prov köra den imorgon hoppas bara den behöver lite smörj hoppas ,hoppas , hoppas .
just börjat slappa lite då fick Zack för sig att han skall till Eslöv idag han skall iväg med flickvän och familj till Spanien på Torsdag  - men ni skall ju inte åka förrän på Onsadg säger jag men jag har så tråkigt jaha packa väska till Spanien blev det nu ligger jag rak lång trött som en apa sovit mycket dåligt inatt har en pilsk hon katt som fick sin p-piller lite sent så hon har sjungit HELA natten .

Bättre dag idag jag har ju varit så tok ledsen hela helgen så hade inte mental ork att vara ledsen idag , jag vet nu att du är med mig var jag är i världen min fina skyddsängel känns mycket tryggt att veta det du kanske kan passa på att laga bilen eller blåsa bort det onda så att din änka slipper betala flera tusen på att laga den jag hade varit tacksam eller trolla bort detta jäkla lån från Stoby så kan jag köpa en nyare bil istället ja vi får väll se vad som händer de säger att man får inte mer än vad man klarar ifrån livet men jag börja nu att undra om jag har fått lite mer än vad jag klarar , jag får väll vara glad och pigg som jag bruka vara bita i det sura äpplet och ta det som en kvinna .
Tack kära Universum för min familj ,min fina skyddsängel , vårt hus , mitt jobb, alla underbara vänner och min fina bil som knakar när jag svänger vänster , Glöm nu inte alla ni som läser min blogg och är blodgivare det är brist i Sverige ring och beställ tid det finns fina människor som kan överleva med de dyrbara droppar .
Alfa 1 jag hoppas och ber att du mår så bra du kan ,hoppas att dina vackra lungor har hittat dig eller är på väg stor bamse kram till dig ifrån Skåne. Kärlek och ljus till er alla Delicia

1 kommentar:

Delicia sa...

Älskade du tack för att du skrev så skönt att se att du mår så bra du kan , åååh vad glad jag blev är du på transplatationslistan ??? du flyttas upp när de anser att det är dax min älskling kom på denna listan på tok för sent pga korkade läkare stå på dig orkar du inte får din man kriga jag krigade för min älskade länge . Ja jag jobbar på Distans Apotek i Hässleholm och nästa gång jag plockar näringsdryck skall det plockas med kärlek till dig , Jag beundrar dig och alla andra 750 personer som väntar förtvivlat på dessa vackra organ drick nu dina näringsdrycker så att du har ork vila och sköt om dig Kram Delicia