söndag 12 juni 2011

Sunday Bloody Sunday !!

Vaknade med tårar i mina ögon varför jag vaknade ledsen jag vet inte drömde om inget särskilt allt känns så hopplöst jag vet att jag skall försöka rycka upp mig men fa... vad det tufft att komma till skott att göra något med sitt trassliga liv jag bestämde mig för att ut och gå jag hatar att gå men med mycket högt musik i sina öron var det rätt givande raska steg från min säng mot Netto över bron hamnade jag på kyrkogården jag brast framför din grav låg i gräset och släppte ut min sorg som tyngder mig så då trillade blommorna vi var och lämnade hos dig igår kväll mycket märkligt denna vind stilla dag efter en stund var tårarna slut jag klappade din sten pluggade in musiken igen och en rask promenad hem igen känns det lite bättre , måste nu städa mitt stökiga hus förra helgen var vi på Siesta blev inte mycket städ då så nu minsann skall det städas , tvättas kläder ,byta säng kläder , packas inför diverse resor mm . Zack skall till Spanien med flickvännen och vi skall till underbara Göteborg .

Jag saknar dig så hemskt min fina ängel jag är så ledsen att dessa vackra organ som skänktes till dig av kärlek inte fungerade i din trötta , magra sjuka kropp hade du fått dem tidigare så vet jag att detta kunde fungera och jag är så tacksam att de gav dig en chans till att överleva , jag är så tacksam att ha fått äran att vara med på denna vackra tragiska resa , tack för dessa fina 20 år tillsammans undrar hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade träffat Dig det vill jag inte tänka på , du har varit den enda stabilitet i mitt liv tack för det min fina , ja jag skall rycka upp mig jag lovar love you Delicia

Inga kommentarer: