söndag 5 juni 2011

Siesta dag 3!!

Började dagen med att sola lite sen duscha ,handla sen till SIESTA så varmt det var jag klagar inte men säger jag 30 grader så ljuger jag inte helt ,jag kan nu bocka av på min måste göra innan jag dör lista att äta en Langos ja vad skall jag säga värd 75 kr var den inte jag tog deluxe med kräftstjärtar, räkor, svartkaviar och lök men nu har jag gjort det , synd att de har tömt fontänen i rondellen den skulle ju jag bada i på vägen hem ifrån SIESTA ja jag vet att jag är lite tokig men det är nog viktigt att göra saker man vill du vet aldrig när det är dax att gå vidare och då är det viktigt att göra tokiga och roliga saker som man kanske hade inte tänkt på annars denna helgen var det äta Langos och bada i fontänen .. träffade Hannah & Jusse vi tog en cider sen skulle vi kolla peircingar läkert just love it  såg en tjej i kön som hade en läcker genom örat längst uppe skallse om jag hittar en bild , hon frågade tjejen gör det något om jag är tokfull när jag kommer hit och gör en peircing nej sa tjejen ok då ses vi senare sen stack hon hahaha!!!
Jag hittade 2 väskor och lite rökelser i fynd lådan hem en runda vila lite till Bob Hund skulle spela men vaknade inte förrän kl 11 dagen efter sådär en 15 timmars skönhets sömn blev det skit oxå nu är det 365 dagar tills nästa gång and we will be there !! nu ut och sola
Festival Fynd !!

Läckert !!


Inga kommentarer: