fredag 3 juni 2011

Siesta dag 2!!!

Vi hade så trevligt igår lilla Joel och Jag massor av hög musik och party sugna ungdommar så ljuvligt älskar denna tillställning i stan började med Ladytron ganska bra sen The Kooks då minnsan blev det lite moves riktigt bra vi stod ganska näsra scenen och rockade bland de unga Joel ville stå längst fram när The Ark spelade då sprang vi snabbt och köpte vatten och läsk sen tog plats så längt man kunde komma väntan var lång en och en halv tiimme och vi var minsann inte ensamma kl 23:30 började The Arks första spelning på deras sista turne´ så detta var ju lite speciellt vakten längts fram sa till oss att börja det trycka på sträck fram handen då tar jag din son ja ja tänkte vi det tryckte ju ganska bra när The Kooks spelade detta fixar vi ja visst 2 låtar senare var tryckvågen enorm kände hur Joel försvann jag räckte fram min hand och Vips så Crowd sufade lilla Joel bort från allt farligt placerades framför stora tv skärmen han missade inte föreställningen jag däremot var helt förtvivlad mitt barn var borta så han flyga in i vaktens armar sen så jag inte honom , tog mig 10 minuter att komma fram och såg att han hade det ganska bra Joel på ena sidan Kravallstaket  mamma på farliga sidan så rockade vi klart till The Arks fantastiska show frågade Joel om han blev rädd varför skulle jag vara det fick jag som svar ,vill du hem ?? jag kan inte jag tappade min sko när vakten lyffte mig hahahahaha!!! Idag stack stora syster med Joel för att se Slagsmålsklubben sen blir det Sahara Hotnights, Oskar Linnros, The Sounds ,Rebecca och Fiona och till sist Håkan Hellström och då ställer vi oss längst bak och tittar på stor bild skärmen ..

Grattis min fina vackra vi har bröllops dag idag för 16 år sen prick nu på sekunden kl 17 00 gifte vi oss jag älskar dig och saknar dig wish you were here , satte fina rosor på din grav fick ju alltid blommor av dig när du levde <3
Fick låna en go filt 
Tappade skon fick låna en annan tappad sko !

Håkan Hellström



Inga kommentarer: