tisdag 14 juni 2011

A New Hair Dew!!

Jag idag har jag jobbat som vanligt snart semester känner hur jag går ner i varv på jobbet semester på torsdag och 1 och en halv vecka framåt  skall bli gott , idag har jag laddat till att klippa av mig håret detta Indian hår som jag har håller på att knäcka mig tjockt och tungt får ju säga då att jag är 25% cerokee är jag och har  enormt tjockt hår nästan en befrielse när hon tunnade ut mitt  hår tjejen var helt lyriskt av lycka att ta i mitt hår jag lika glad att bli av med det , jag har inte haft kort hår på 15 år så nu är det dax att prova det igen .
Synd att det inte kan se ut som man kommer ifrån frissan alltid jag lovar så fort jag tvättar mitt hår så kommer det inte se så här bra ut .Jag bestämmde mig för en promenad efter jobbet men det fick räcka med en cyckeltur med omväg hem , skall nu plocka lite sen börja packa för resan till Göteborg .
Miss you my love lättare i 2  dagar nu kanske böhövde mitt brytt i helgen, jag vet att du gillade mitt långa hår men nu e det borta det växer ut igen om jag vill ha det längre senare. Kärlek & Ljus till er alla Kram D
Kort frissa 

Inga kommentarer: