lördag 25 juni 2011

Missing U !!

Ha kommit hem för en stund sen ifrån Åhus gott att vara hemma hatar att köra när det är mörkt , trevligt att träffas och äta god mat alltid så fint i lilla stugan på Ekorrevägen men du saknades jag själv tyckte att det känndes jobbigt utan dig men du var med håret på mina armar stod upp som spikar hela kvällen fast jag inte frös , så nu har jag firat Midsommar utan dig för första gången och det var ganska jobbigt mentalt det kommer att bli en första gången utan  dig flera gånger detta året .
Man kan inte sluta undra nu hur livet hade sett om du hade överlevt detta otroliga hade du fått en annan personlighet ?? hade detta verkligen kunnat hända dig du såg ju livet i det vackraste perspektivet hade du då kunnat bli bitter ?? nej usch hemska tankar livet ville att du skulle gå vidare och att jag skulle bli änka ,jag måste rycka upp mig och börja ta tag i grejor fast jag inte orkar , jag är inte den enda människan på jorden som har förlorat någon ,kanske stämmer ganska bra med ett sorg år som de säger men jag vill inte vara så här i ett år och ja jag kan vara glad ibland men tomheten kommer smygande flera gånger om dagen som skär igenom själen ja jag skall rycka upp mig imorgon kanske eller i övermorgon eller kanske nästa månad vi får se .
Ha det bäst i himlen min finaste ängel jag saknar dig din D

Inga kommentarer: