tisdag 21 juni 2011

Ibland har jag svårt att fatta !!

Tyst i huset bara ljud ifrån tv 4 nyheterna , jag har så svårt att fatta att du är död vilket jag inte borde jag kysste din kalla blåa kropp jag torkade den tår som rann nerför din kind ,jag begravde dig sen bar jag din urna till din grav men ändå vissa dagar har jag så svårt att fatta att du är död .
Du är den viktigaste personen i mitt liv min finaste Lars ,min hjälte min andra hjärn halva du och jag var gjorda för varandra många gånger behövde vi inte prata med varan vi visste precis vad den andra tänkte rätt så konstigt att det kunde vara så . Jag saknar dig så mycket din röst har jag nästan glömt hur den låter har den på mobilen men det smärtar för mycket att lyssna på ,kan till en visst del minnas hur det känndes att ligga bredvid dig och känna hur det var att ligga i din famn ,jag var din drottning och du var min kung nu är jag ensam kvar i vårt slott .
Jag älskar dig min vackraste tack för den tiden vi har haft ,jag är bara kvar med våra minnen skönt att du inte plågas längre fy vad du plågades varje dag var en kamp att andas det som alla tar för givet , jag vet att du har det bra i himlen har just läst en bok om detta känns verkligen bra för är det någon som förtjänar det vackra som beskrevs så är det du . Jag är kvar på jorden ett bra tag till och kommer att sakna dig resten av mitt liv love you always Delicia

Inga kommentarer: