söndag 26 juni 2011

Happy Birthday 2 Me !!

Grattis Delicia du är en 43 årig överviktig änka , med 3 barn ett hus med massor av ogräs i rabatterna som hade bara velat ha en sak i present men just den kan jag ju aldrig få tillbaka så att göra det enkelt för barnen och min syster  önskade jag en stekpanna som vi behöver kastade den gamla och har bara en pytteliten men den fungerar, de överaskar mig totalt med Metallica biljetter nästa helg i Göteborg ser fram emot det men vi får sova på stationen sen kommer vi för sent till jobbet med ett par timmar vi fick kompa sån tur mitt i semestern och så..,.skall bli spännande sist jag var på Ullevi var med Lars ,vi tittade Rod Stewart och Status Quo var för band en gåva till min man ifrån sin nyblivna fru det var mysigt .
Idag skall vi inte göra något speciellt , klippa gräsmattan rätta till det lite efter Joels zick zack klippning ,äta något gott kanske en tårta med grädde och gubbar kunde sitta fint .

Livet börjar göra sig mer och mer påmind att du inte finns med mig längre ibland kan jag få så ont i hjärtat så att jag tror att den kommer att stanna hjärtstopp !!! det kommer jag givetvis inte att få men konstigt att man kan få fysiska smärtor i hjärtat av denna sorg , sen kommer tomheten som är ett vakum som sköljer över en ett par ggr om dagen annars så fungera faktist livet utan dig som jag så konstigt kan tycka , det har varit jobbigt att ha semester även om det var bara några dagar hade hellre jobbat får mer tid att grubbla på allt när jag är hemma , så nu kommer jag att jobba fram till Augusti tills det blir semester nästa gång .
Saknar dig min finaste kommer jag någonsin känna lycka i mitt hjärta igen ?? kommer jag alltid att sakna dig så grymt eller kommer det att blekna en dag ,jag älskar dig och saknar hoppas att du har det bäst i himlen din Delicia


Födelsedags Present !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Delicia!!!
Kram Monica

Delicia sa...

Tack Monica du fyller ju nästa vecka om jag nu minns rätt 3e <3