torsdag 30 juni 2011

Familjen hel igen !!

Zacke är hemma så skönt så fin han är brun och grann , vi har saknat dig skall du tro fina son fina presenter kom han oxå med jag fick en jätte fin Budda och en rökelse hållare det blåser rök ur figuens mun så fint tack älskling !!! trött dag annars kom knappt upp i morse fattar inte hur jag kan vara så trött jag somnade vid 12 inatt annars kan det bli vid 2 tiden dessa fina bruna ögon slocknar , varit en bra dag inte ledsen sen i Söndags ganska skönt men dessa känslor går ju inte att styra de kommer bara som det är och går inte heller att bromsa sen blir man totalt utmattad i själen vill bara sova ,jag kan inte påstå att jag är deprimerad men mycket ork finns inte just nu och har inte heller funnits på en tag och längtar till jag får tillbaka all min energi hoppas ,hoppas snart det finns så mycket att göra i lilla huset på backen ..
Tack Gud , Jesus , Universum för allt det vackra jag har i mitt liv och allt det vackra som jag har haft hjälp oss klara denna nya resa du har givit oss men det klart vi hade inte fått den om du ansåg att vi inte klarade av den.
ge mig styka och mer ork att klara av min vardag ,tack för mina vackra barn ,mitt hus ,mitt jobb,mina vänner och fina arbets kamrater .
Hoppas att du har det bäst i himlen min ängel saknar dig din Delicia
Gåvor ifrån Spanien <3

Inga kommentarer: