måndag 6 juni 2011

6/6 - 2011!!

Usch vad jag hade svårt att somna inatt tittade nog på kl senast 03:00 och tänkte kl ringer om 3 timmar men sen kom på att vi var ju lediga så skönt , tänkte på sjukhus tiden varför det är en återkommande faktor det vet jag inte , jag har fortfarande hemskt svårt att förstå att du är död och jag är ensam kvar utan min livskamrat som var klokast i världen och hade svar på att nu skall jag ta alla beslut , jag har så mycket att göra plocka allt ogräs i rabatterna ,fixa längst bak i trädgården så mycket men jag själv är fortfarande förlamad efter din bortgång orkar jobba fixa minimalt sen är orken slut. Vi var hos dig igår satte lite lupiner på din grav bara att se ditt namn på gravstenen är så helt overkligt , detta är fortfarande färskt för oss fast det är inte nytt chocken är fortfarande stort
jag saknar dig , jag älskar dig och jag vill ha dig tillbaka hos mig
Heldag i Vinslöv med Joel & Hannah sol och bad är inte helt fel nu är jag härligt röd/brun på framsidan och vit baksidan så nästa helg få jag väll ligga på magen och sola baksidan och det är inte lika gott

Frillan 

Inga kommentarer: