onsdag 1 juni 2011

4 months ago today !!

Idag var vi på röntgen med Zack han har haft en skada ett tag och massören skickade honom till Idrottsskada enheten sjukgymnasten tyckte att vi skulle utesluta spricka i axeln remiss till röntgen fick vi på posten det stod på lappen undersökningen tar ca 15 min ja va bra tänkte jag det fixar jag på middagen , vi har ju inarbetning idag för ledigheten imorgon perfekt röntgen visade en spricka både jag och Zack tappade hakan shit jag ser mitt barn gipsad Zack tänkte fan Siesta skickades vidare till Akuten var där en stund sen tillbaka till röntgen där skulle de ta skiktröntgen på nacke och hals där helt plötsligt trollades bort sprickan sen visade sig att halskotorna var komprimerade nu väntar vi på sjukgymnasten utlåtande . Tittade på kl prick kl 13 ja för 4 månader sen kl 13 fick jag reda på att du skulle dö att det inte fanns mer att göra för dig kommer ihåg paniken men mina barn hur skall vi göra  ringde till de  stora att komma till Göteborg biljetterna fixade ta taxi från stationen men berättade inte att pappa skulle dö , Kattis Koordinator och Lena Kurator hämtade Joel för att han skulle få reda på detta hemska som skulle hända lilla Joel fick gå iväg med Läkare ,Sjuksköterska och en massa andra jag stannade kvar hos min underbara vi skulle flyttas till eget rum kände paniken hur fan skall vi nu klara oss. Zack & Hannah fick ta samma samtal som Joel fick när de kom till Göteborg kl 18 15 sen samlades vi runt dig klappade dig grät skrattade sen när vi märkte att din blodtryck nästan inte fanns mer så blev vi knäpptysta minuterna senare var det flatline på skärmen skrek vi alla NEJ!!! då gick hjärtat lite till sen stannade den helt av 19:35............................................ minns det som igår Jag älskar dig för alltid min kära .

Lite roligt skall vi försöka ha nu i helgen Siesta för hela slanten Joel och jag skall rocka som bara den så älskade Lars du får följa med på Siesta fast du kommer att ha den bästa platsen och det förtjänar du att stå på scen bland stjärnorna
Fun <3

Inga kommentarer: