onsdag 11 maj 2011

Zumba = shake your BOOTY!!!

Idag har jag fått en låt på hjärnan en underbar låt med en härlig text som är högst olämplig att nynna på men är svår att låta bli Om sanningen skall fram !! Jag tänker på dig när jag hör den och saknar dig så och ensamast i världen är jag utan min fina livs kamrat min bäste vän bara 3 månader har gått sen du lämnade jorden jag har haft en jobbig vecka av saknad och ensamhet usch vad det är tomt utan dig min underbara vackra .........

Zumba var det på schemat idag 60 min av underbar musik och moves på golvet skaka rumpa som bara den det såg säkert förjävligt ut men var fantastiskt skoj detta passar mig som träning och vill gärna fortsätta med någon frivillig man bränner mellan 500 -800 kalorier så nästa gång skall jag äta lite mer än 4 knäckebröd är nu helt slut trycker i mig en banan innan jag skall ner till Maxi och se om jag hittar glitter lotion ja jag vet att jag är tramsig men jag gillar att glittra så är det bara kroppen och läppar skall glittra på sommaren ,Lars han gillade mitt trams och uppskattade allt jag gjorde han sa oftast dina läppar glittrar när solen lyser på dem på mogonen de e inte illa miss you my love wish that I could bring you back =(
Denna kropp hade ju inte varit helt fel 

Inga kommentarer: