måndag 23 maj 2011

Zumba & Seans salig blandning

Jobba, jobba kulig dag nya arbetsuppgifter dagen gick snabbt sen iväg till Zumban inte lika rörlig som sist dagen efter tjejmilen ont i varenda led nedanför brösten men skoj var det hem duscha sen på Seans ja jag vet Lars har ju knappt varit död snart 4 månader jag vill ju så gärna ha kontakt med dig min underbara vi var ju inte färdiga med våra liv men Universum tyckte visst anorlunda och jag kanske inte kan förklara min kväll helt ordagrant men jag skall ge det ett försök hon fick hålla i ditt halsband som du har haft på dig i 20 år jag fick den innan du skulle till Göteborg på utredning i Oktober när ett medium håller i ett föremål som tillhör den man vill ha information om kallas Psykometri avläsa föremålets historia eller energi lite rätt hade hon att du vara groggy , hade en intubition eller trac i halsen ont i magpartiet ,svårt med andning ung person ljus hårfärg stämde inte med du var grå hade temprament ja fel det hade du inte har sett dig förbannad kan jag räkna på mina 5 fingarar på 20 år , att du ville alla väl stämde jätte bra och mycket kärlek ja stämde alldeles utmärkt ja det var för tidigt eller så ville du inte visa dig när det var så mycket folk ...
Vi skulle själv kolla med pinnar som vi själva skulla hålla i de kunde snurra år alla håll den används att kolla efter vatten t.ex  om du ställer en fråga så är ja pekar de mot dig nej rakt fram och går de i kors mot dig så får du en kram jag frågade om du hade en fin begravning du svarade Ja jag frågade hade du ont när du dog du svarade Ja usch usch !! sen fick jag en kram Tack min vackra underbara man för den jag behöver en kram ifrån dig jag väntar på en mer detaljerad sen ok öva du bara älskar dig för alltid ..
Jag är lite bortskämd varit hos extremt duktiga medium innan och väntar på att träffa en annan i en helt privat sittning i Juni och sen till hösten the 1 and only Lisa Williams tills dess skall jag fördjupa mig i min meditation <3 tack Linda för att du bjöd mig ikväll
Magiska Pinnar 

Inga kommentarer: