tisdag 24 maj 2011

Tisdag !!

Jobba, jobba tycker att nya arbetsuppgifter är roligt synd att vi inte får mer betalt av att kunna mer arbetsuppgifter på min arbetsplats men det är bara att gilla läget och hoppas på att jag vinner på postkodmiljonären och vad kan oddsen på det  vara ???? Maxi efter jobbet handla fylla frysen blev så sugen på köttfärs  med massor av tabasco mumms jag var verkligen hungrig idag ,Hannah och jag samarbetade som bara den efter jobbet rensade kylen på allt gamalt vi tömde den , hon stadade skafferiet jag lagade mat en runda till tvättstugan rensa kattlådan nu kan man med väldigt gott samvete ligga framför i sängen tills imorgon .
Bakken på lördag förra året var vi där och det var så jobbigt för dig min fina du envisades att du skulle med och trevligt försökte vi ha men du fick kämpa varje steg du tog små barn steg sen vila när jag tänker tillbaka hur jobbigt du hade det och hur du kämpade för att vara med din familj i samma takt som vi är bara imponerande, du min vackra underbara jag saknar dig känns som om mitt liv har ingen mening utan dig jag försöker vara glad ,pigg ,posetiv men min kropp är i smärta varför skulle du vidare du kämpade så hårt för att överleva denna hemska sjukdom dina nya organ fungerade som nya och ändå så blev allt som det blev hur skall jag orka mer jag vill inte ta hand om våra barn ensam utan dig kännslorna är nu ifatt ,det jag har förträngt kommer smygande jag har varit så stark så länge i många år och kan ibland undra hur jag har orkat ,snälla Universum hjälp mig få tillbaka min styrka min livsvilja min glädje hjälp våra barn orka att leva sina liv utan sin pappa hjälp dem hitta sina livsglädjen .

Inga kommentarer: