onsdag 18 maj 2011

Stressig dag!!

Jobba,jobba Hannahs första dag på jobbet jag mer nervös än dottern och det behövde jag inte vill bara att hon skall lyckas så att de ringer henne igen ungen behöver pengar ,blåsor på fötterna men lycklig efter dagens jobb och en lycklig mamma för att både hon och jag överlevde hennes första dag i arbetslivet =) kl 16 boxträning på jobbet så gott med att boxas älskar denna sortens träning och Zumba så klart så gott att få ut kroppens förtvivlan  som livet har erbjudit mig . Joel ringde han vill träna brottning jag blev lite paff trodde att han vill pausa efter Slaget i Köpenhamn så jag sa ok helt överlycklig trodde att ungen ville sluta brottas så hem efter min träning har 20 min att duscha sen iväg till Vinslöv , snabb fika hos Toini som har alltid kaffe färdigt tack så mycket behövde den koppen av Java ,snart kommer Jörgen och skall kolla vad som behövs att snickra klart uterum japp dagen full av mycket att göra så nu ligger jag i en trans och bloggar ut allt , Jag saknar dig min underbara , Hannah påminde mig idag vad du sa innan vi åkte till Göteborg du sa när jag blir frisk älskling skall du inte behöva laga mat i resten av dit liv jag skall bara ta hand om dig som du har tagit hand om mig då fällde jag en tår min vackra mitt liv är så tomt utan dig love you Delicia

Inga kommentarer: