måndag 2 maj 2011

Pilates och blodblåsa !!!

   

Jobb tills kl 15:45 sen en timme pilates ja vad skall jag säga tyckte att jag skötte mig bra har ju inte tränat på 2 år vig som ett kassaskåp är jag men iform skall denna mulliga kropp komma vi får se hur jag känner mig imorgon , kl 17:10 var jag hemma in i duschen sen iväg till Vinslöv brottning med loppan och här sitter jag på en bänk och bloggar jag hoppas innerligt att jag kommer att klara att gå ner ett par kilo min häng mage måste bort eller i alla fall minska snygga arm muskler vill jag ha vill trivas med mig själv utseendemässigt kan man det blir kvinnor någonsin nöjda med sig själv . ja sen iväg på en halvtimmes promenad i regnet med Ellinor så nu har jag en bamse blåsa på min häl ja det blir nog packen hela dagen imorgon hahaha!! inte mycket de fina tål ,vi har en massa aktiviteter denna månaden på jobbet skall prova så mycket jag kan boxning , pilates, core mm sen tjejmilen den 22/5  så att jag kommer igång snart blir jag i bättre form än vad jag är nu ialla fall ,nu ligger jag i mina pyjamas och gottar mig ha det gott kärlek & ljus till er alla

Inga kommentarer: