måndag 9 maj 2011

Missing you madly !!

Jobba , jobba har haft en tomhet inom mig idag som brast på morgonen jag saknar dig så något fruktansvärt kan fortfarande inte förstå att du inte finns på jorden mer att jag aldrig mer kan se dig ,lukta dig i nacken eller bara höra din ljuva stämma om jag visste att du skulle dö så hade jag nog gjort lite anorlunda jag hade sovit med dig sista tiden i vardagsrummet , hållt din hand lite längre och inte släppt den så fort du hade somnat men min ångest var så stor och din ångest hade jag svårt att hantera förlåt min underbara jag visste inte att vår tid var slut ,jag är så ledsen att du fick plågas så mycket min fina man kippa efter luft som en fisk utanför vattnet andnöd är en fruktansvärd död och dina smärtor kunde vi inte göra något åt för att din lever var så trasig så smärtstillande fick du vara utan ,när jag såg dig nersövd i respiratorn för första gången så såg du så avslappnad ut du kunde andas så skönt .Jag älskar dig för alltid min fina nu börjar jag att minnas saker jag har förträngt och nu gör det ont på riktigt ..
Pilates idag hade behövt lite pump och dunk att bli av med denna jobbiga energi jag har inom mig men det får bli nästa vecka , jag och Zack skall ner och se om din gravsten har kommit kanske därför jag känner mig som jag gör hoppas att den blev fin för skall jag vara ärlig så kommer jag minsann inte ihåg hur den såg ut , beställde den en vecka efter du dog så den kan ju se ut hur som helst ... tack för att du lagade lampan i trappan min goding jag har bara bytt lampa 3 ggr och inget har fungerat men igår lös det som aldrig för tack för dina små tecken de uppskattas din Delicia

Inga kommentarer: