lördag 14 maj 2011

Just woke up !!

Ja vad säger man om jag ställer kl på 8 för att vakna massor att göra och vill verkligen få ordning på mitt liv sen vaknar jag 12:30  jätte glad det blev ingen soptip denna helgen heller  SKIT OXÅ !!! Ok nästa kyrkogården göra fint på Lars plats skall bara in och borsta tänderna sen hämta 2 spannar med singel sen iväg hoppas att jag kommer ur sängen bara =)
Tomheten är stor idag med mitt hjärta, nästintill panik fan detta har verkligen hänt oss du är död , död ,död när skall jag fatta detta tusen tankar snurrar i min skalle så varje gång bilden av din kista kommer eller en annan död blild då tänker man ja just det nästan chockad ,och detta kan ju hända 20 ggr om dagen så otroligt konstigt om jag får säga ... Nej jag håller inte på att bli tokigare än vad jag redan är !!! men det är väll så jäkla overkligt med döden att man kan inte ta på det så konstigt att man kan finnas ena dagen sen andra finns du inte och bara spåren av att du har funnit finns runt om i huset , sorg processen kommit igång i en annan fas en tyngre fas av saknad jag minns inte hur din lukt luktar eller din hand mot min kind eller din röst , jag minns inte hur det kändes att krama om dig stående för att du låg i en säng sista 7 månader och detta är hemskt frustrerande , samtidigt vill jag glömma bort allt detta trauma gå ut och festa och dansa och bara ha kul så klamrar man sig fast vid alla minnen man har som är nu det enda jag har kvar ..
Tack för att du har älskat mig min underbara , tack för att våra vägar möttes och jag fick leva ihop med dig i 20 år synd bara att vår tid tillsammans var över hjälp mig gå vidare här på jorden utan dig Love You Delicia
Färdigt 

mexican skull


Inga kommentarer: