söndag 29 maj 2011

Morsdag !!!!

Morsdag present ifrån Hannah 
Har just kommit in har klippt gräsmattan och skall nu bege mig till uterummet och isolera och städa till där ute så att det kan snickras färdigt ,jag sa förra året att vi kunde fira midsommar här hemma hade varit kul om det gick att genomföra ser lite mörkt ut !!! men man vet minsann aldrig ,förra året var vi i Åhus med kära vänner samma gäng samlas och firar midsommar och har nu gjort i flera år vi brukar gå ner till kantarellen och köpa glass Lars tog bilen och Jörgen åkte med som sällskap vi åt en god glass som en tradition och gick tillbaka till stugan och grillade tänk att det skulle vara vår sista Midsommar ihop tur att man inte vet vad livet har för en kan jag säga nu med facit i handen nu kommer allt som jag gör i mitt liv vara minnen som jag har haft med dig min vackra underbara du är och kommer alltid att vara min hjälte som du har kämpat att få leva trotts denna fruktansvärda sjukdom som tog ditt liv till slut , jag undrar om jag kommer någonsin känna sån kärlek igen jag trodde det innan men känns nu som det kommer att bli svårt att hitta någon som kommer att älska mig som du gjorde , men som en annan sa till mig det är bättre att har älskat och förlorat än har aldrig älskat ,ja saknaden är så grym så tomt och ensamt utan dig Lars jag hoppas att du har det bäst i himlen för det förtjänar du nej nu får din tjocka tant ut och skära isolering Love you more that life my love take care up there!!!
Kli Helvete !!!

Inga kommentarer: