lördag 21 maj 2011

Jag Lever !!!

Jorden den gick inte under så skönt men om den hade det hade vi alla dött lyckliga och fulla vi var redo vi drack Ouzo och päron konjak dansade som bara den så töserna fick nog en del poäng på sina mätare , underbar mat serverades och jag bara njöt av varenda sekund med dessa underbara brudar vi skrattade så mycket så träningsvärk har jag nu i magen ,jag kände din närvaro min älskade du hade nog oxå kul festa med alla dessa brudar .
Jag saknar dig min vackra jag somnade igen och drömde om dig det är inte ofta det händer vi var på sjukhuset och du hade inga maskiner som var kopplade till dig jag luktade på dig kramade dig du grät så förtvivlat och var så ledsen för något sen vips var drömmen över fan jag ville fortsätta hålla om dig när man drömmer om någon som har dött så skall det vara ett tecken och om du är så ledsen så är det så hemskt jag vill ju trösta dig men jag kan inte hoppas att du har någon hos dig min fina som tar hand om dig . Jag skall fråga Åsa och Camilla om de vill köra inom och hälsa på dig imorgon efter tjejmilen ..
Jag skall ligga och repa mig efter gårdagens fest är sliten som bara den laddat med chips för att fylla på mina salt depåer och vatten . 

Inga kommentarer: