onsdag 25 maj 2011

Halva veckan !!

Konstigt att man skall längta till helgen alltid , jag är inne i en negativ period och gillar det inte jag är egentligen en positiv människa med suger åt mig negativ energi och jag gillar inte detta måste jobba på min sköld men hur och när är så trött när jag kommer hem så att det är inte mycket jag orkar.
Stömavbrott på jobbet idag såg bara problem vi skulle ha fackligt möte kl 15 och när det blir strömavbrott då fungerar inte mycket men vi hann i alla fall så bra och träff med de fackliga höll på till kl 17:45 många missnöjda själar vi har så fin arbetsplats men vad skall man säga kanske inte så mycket på sin blogg eller facebook då kan man ju få det tillbaka på helt fel sätt ja var skall man få ut allt kanske gå och bikta sig !!!! men det jag kände innan för min arbetsplats det känner jag ju inte nu är glad att jag har ett jobb och fantastiska arbetskamrater det är ju A & O men jag får nog slå på min boxboll snart känns det som , vi får väll se vad livet har för mig kanske något nytt har Universum planerat för mig eller en vrål rik vacker ,snäll man som kan ta hand om mig i framtiden hade ju inte varit helt fel hahaha!! nu skojar jag lite men kanske inte helt <3 

Imorgon bouppteckning ja kan bara hoppas att jag slipper i alla fall hälften av de förbannade konkurs skulder men med min tur i livet får jag nog ALLA 175 000 kr det är bara att vara glad och tacksam att jag har ett jobb 

Saknar din min fina vi kunde ju prata om allt det är kanske därför jag är som jag är har ju ingen att prata med längre jag saknar våra samtal om allt mellan himmel och jord <3

Himmel & Jord 

Inga kommentarer: