söndag 1 maj 2011

För 3 månader sen idag ..........

Har nu läst min blogg ifrån dag 1 och kan nu inte fatta hur jag har stått på mina ben vilken otrolig kamp vi har haft och du min kämpe min hjälte min livskamrat jag kan bara säga Tack för att du klammrade så hårt fast i livet  din kamp blev för svårt och att stå bredvid och se allt detta var minsann inte lätt alla gånger ,jag måste bara berömma mig själv att jag bara fixade allt orkade allt och sen lite till ...
Ja du mitt hjärta det är 3 månader sen du lämnade jorden idag kl 19.35 slutade ditt hjärta att slå helt ofattbart att detta hände just dig som kämpade så att leva , du förtjänade att leva men livet ville dig annorlunda och då är det bara att bita i det sura och ta nya tag jag hade inte klarat denna resa utan alla fina som har hjälpt oss på alla sätt kärlek till er alla , hoppas att du har det bra i himlen min fina kom gärna och hälsa på mig jag är redo din D

Inga kommentarer: