onsdag 4 maj 2011

Boxercise = just love it

  

Idag hade vi ett boxpass efter jobbet jag har längtat så ,det var länge sen sist jag och Malena boxades så kul vi hade vill nästan börja igen , sen direkt hem duscha och iväg till Vinslöv Joel träning och jag var och hämtade en brobizz som vi behöver till helgens tävling i Danmark .

Gårdagens föreställning med Lasse G och Thomas P var helt underbart minns så mycket sjukhus miljö när han började prata om sin olycka och hur han berättade om olika intryck man fick ifrån olika människor när man ligger förlamad i en sjukhus säng , hur han själv kunde läsa av de olika personal fast han inte kunde se bara på sättet de rörde vid honom eller talade ja mycket intressant <3 Jag kan bara säga igen som jag har skrivit 1000gr Lars blev behandlad med kärlek  på Sahlgrenskan Tiva i Göteborg helt fantastiskt vacker vård och det kan jag säga upplevde han inte på CSK så att jag hoppas en dag de får äran att se denna fantastiska Lasse G  .

Saknar dig min underbara fina man hoppas att du har det bra i himlen din Delicia

Inga kommentarer: