söndag 24 april 2011

Vad gör du nu ??

Jag saknar som bara den vad gör du nu kan du se mig ?? jag känner att du är i min närvaro men ej fysiskt som barnen de har sett många tecken . Jag pratade med tjejerna idag om framtiden ja en dag jag vet inte när kommer jag att träffa en annan man hur kommer det att bli ?? hur kommer det att kännas ?? fan vad det känns jobbigt .Jag kommer att alltid älska dig du är far till våra vackra barn du kommer alltid vara en del av mig och leva vidare i dina barn . Min underbara vackra du är min största och första kärlek ingen är som du , jag tror att jag kommer att älska igen jobbiga tankar det där om kärlek nu när mitt hjärta smärtar efter dig . Nu börjar mitt samtal med Monica & Pigge komma till ytan det som jag inte ville höra på för en månad sen har nu jag smält och det var mycket bra tips .. tack för de kloka ord ni om någon har varit där jag är , de älskar igen efter smärtan av förlust . Så synd att det var din tid att lämna jorden vi hade haft ett underbart fortsatt liv tillsammans. hur har du det i himlen ?? känner man saknad  eller blir du ledsen ?? eller är det så underbart vackert omringad av kärlek ??ja tusen frågor har jag och jag en dag får svar älskar dig för alltid D     

Inga kommentarer: