onsdag 27 april 2011

Urnsättning Imorgon


Hej Min Underbara !!
du är konstant i mina tankar ,så synd att detta inte blev som vi trodde vi visste att det skulle ta lång tid för dig att komma tillbaka efter transplantationen det var vi alla förberedda på men att döden skulle vinna vår kamp var inte planerat , visst tänkte man på det men slog bort tankarna lika snabbt , du kämpade som bara den att leva och du kommer nog inte bli glömd i Göteborg . Jag älskar dig för alltid och beundrar din styrka tack min underbara för de fina år vi fick . Imorgon skall vi begrava din urna Olivia kommer med tåget imorgon bitti och Gitt kommer oxå bara vi i familjen skall ta vårt allra sista avsked av dig det kommer att bli jobbigt men samtidigt skönt att ha allt klart och då är du på din plats när vi kommer du har ju inte varit där när vi har varit på kyrkogården och du har en jätte fin gravplats där kommer du att trivas , sen kommer din fina gravsten som dina barn har valt du kommer att bli så nöjd min underbara vi älskar dig

 

Inga kommentarer: