onsdag 13 april 2011

Tankar !!

Jag har tänkt mycket på en gamal lärare till mig som hette Bengt Jansson hoppas att du har det bra i himlen Bengt , du var alltid snäll mot mig och sa en gång Delicia du borde skriva en bok ja du Bengt jag bloggar om mitt liv och gud vad du hade haft kul att läsa min blogg du var ju min svenska lärare och du var en duktig lärare ,men jag däremot var kanske inte så bra som elev hahahaha!!! så mycket felstavningar punkt och komma kommer bara när jag känner för det så Bengt om jag skulle skriva en bok så måste jag ha en Ghost writer !!! Jag tyckte att det var kul att se dig på Antik Rundan fast det var Lars som tittade det var ju inte mitt favorit program men det var så sorgligt att se att du fick dö på ett så grymt sätt kära du hoppas att du har det bra nu i alla fall och om jag någonsin skriver en bok så får du gärna hjälpa mig Ghost writer passar bra där hahahaha!!!! det var en ära att ha dig som lärare <3
Tänker på dig mitt hjärta du är saknad men det fungerar faktist utan dig vi trodde aldrig det när du dog men livet rullar på ändå på nått konstigt sätt , jag älskar dig Lars min underbara tack för den tiden jag fick med dig , tack för våra vackra barn ,detta underbara hus och alla vackra och jobbiga minnen vem hade jag varit utan dig ?? det vill jag inte veta tack mitt hjärta för 20 år som jag kommer alltid att minnas <3
Ja man träffar många människor genom livet som berör nu är de med på andra sätt tack för ni har funnits för mig
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade glömt att Bengan inte finns mer!
Det är intresseant att läsa vad du skriver och jag tycker du är modig som vågar och våga dela med dig så mycket av dina tankar som ibland är dina innersta!

Kram Carina

Delicia sa...

Bengan har jag aldrig glömt ,minns när jag stod på Netto och såg tidningen första sidan i alla kvällstidningar att han blev brutalt mördad så ledsen jag blev ,vissa möten har man med sig livet ut vissa bara försvinner =) denna blogg är min terapi jag kan fundera under dagen vad jag skall skriva om om många saker kan vara mina innersta tankar tack för att ni läser min blogg