lördag 23 april 2011

Påskafton ...


Idag lördag vakande vid 10 men somnade vid 2 ja gott att sova länge i alla fall , idag skall jag ut i min trädgård fortsätta klippa äppelträd sen tvätt alltid tvätt på Svartmannagatan . Zack har kommit fram till Göteborg ordentligt han tyckte att det kändes lite konstigt att vara tillbaka pappa dog ju där sist vi vara där men han skall ju vara med sin Nikita med familj och dåfår ju han annat att tänka på ,han skall till Göteborg nästa helg igen och tävla och kommer då samtidigt att fylla 15 där oxå .
Vi andra som är hemma skall till Osby ikväll träffa goda vänner och äta god mat på Larsvägen hos Anton &  Marie vad had jag gjort utan er kan jag bara säga tack för att ni finns skall bli kul att träffa er har inte setts sen begravningen ..
Jag saknar din mitt hjärta jag hade gjort vad som helt för en kram just nu saknar din närhet saknar allt jag är så ensam utan dig min underbara tack för de år jag fick , tack för att du älskade mig med hela ditt hjärta , tack för allt , det var någon som sa att alla högtider är jobbiga när man blir ensam jaja tänkte jag vi är inga påsk firare men så rätt du hade saknaden är tuffare vid högtider , sen blir det midsommar den kommer att bli tung usch då .
Ja om man nu skulleförsöka att komma ur denna goa säng och ut i min underbara trädgård och göra alla mina måsten Glad Påsk alla som läser min blogg ät nu mycket godis och krama om era partners njut av den tiden ni har man vet aldrig vad Universum har för planer kärlek och ljus till er alla <3

Inga kommentarer: