onsdag 6 april 2011

Onsdag !!

Miss you today my love , konstigt att du inte finns jag har just kommit hem ifrån skolan samtalet var ganska tungt minsting har missat väldigt mycket i skolan och är inte mottaglig att ta emot hjälp då är det inte lätt att hjälpa en som inte vill ha hjälp , vi fixar detta älskade barn jag lovar och hoppas att det kommer bli bra . Lars var alltid så bra på lösningar och det är inte jag kan jag säga , men nu måste jag fixa detta och det är nu hoppas att du hjälper mig lite från ovan Lars jag behöver dig nu !
Jag annars har jag inte mycket att säga trött som en gnu men det är nog alla denna våren e inte riktigt sugen på att visa sig ..
jag får ladda tills på Fredag då skall vi till patientnämden igen konfrontera de avdelningsföreståndaren kommer att bli intressant =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har precis mailat patientnämnden. Tack för att du peppat mig <3
Lycka till på fredag!

Kramar du vet ifrån vem ;)