tisdag 26 april 2011

Missing My Best Friend ....

Jobbat sen lämnat min gräsklippare på lagning det kommer nog inte bli billigt men jag måste ju ha den snart oxå gräset växer som bara den , mötte Hannah i dörren sen skulle hon jobba duktig tjej snart får du betalt för att jobba , Zack skall träna måste köra och ta ut pengar till honom så att han kan åka till Vinslöv med tåget och Joel har jag inte sett idag han är inte framför sin xbox väldigt konstigt . Ja allt rullar på som vanligt på Svartmannagatan fast du inte är här jag tycker att det är så konstigt att du är bara borta ,försvunnen vi kan inte hitta dig min bästa vän är död varför Lars vi är bra människor varför skulle detta hända oss vi som hade så mycket kvar att göra i livet , du var inte bara min man du var min allra bästa vän i hela världen och nu vill jag att du kommer hem I miss you ...............denna smärtan som jag har är olidlig , grym på alla sätt ,jag hör fortfarande hur respiratorn tjuter inga fler hjärtljud     flatline fy fa.....det värsta ljudet som finns att höra jag minns det som igår . Jag har en ledsen dag det är snart 3 månader sen på Zackes födelsedagen är det 1/5


1 kommentar:

nettan sa...

Lilla gumman, jag vill bara krama dig o krama dig igen.

Om alla dina vänner gett dig 1 kram var så hade du inte varit kramfri på braaaaaaaaaaaa länge.

Dé du :))

Vet att det är jobbigt men du tar dig framåt.

KRAMIZZZZ