tisdag 12 april 2011

Me , Myself & I del 2

Jag är en 42 snart 43 årig änka , jag älskar mitt läppglans och mina väskor , jag snarkar när jag sover och är som vackrast när jag är yrvaken , jag älskar bomulls trosor och sover gärna i stora urtvättade T-shirts , jag har en enorm personlighet jag är glad och lycklig person , jag tycker om att titta på tv en bra film och gillar godis fast jag inte behöver det .
Jag är mamma tll 3 underbara barn mina stolheter som är nu mitt allt Tack för att ni finns <3
Jag har haft min stora kärlek och kommer att hitta kärlek igen , jag tror på livet ett liv efter döden , Jag tror på Gud , Jesus och Universums krafter .  Jag vet att livet har givit mig dessa motgångar för att jag är stark nog att fixa det men tycker att det nu räcker , jag är Lat ibland och kan gilla det , jag älskar sommar , sova länge , träffa mina vänner när tid finnes och jag älskar musik ,jag älskar att sjunga fast jag inte kan men det gör mig lycklig ,jag gillar tatueringar och piercingar fast jag är gammal , jag älskar mina katter och tycker att griskultingar är helt underbara , Jag älskar LIVET och vill leva länge , jag älskar att ha det städat fast jag tycker inte om att städa .Jag är en bra människa , kompis ,syster och mamma .. men jag skall nog damma av Mia Törnbloms böcker ändå kändes lite bättre att skriva positivt och ha ett positivt tänkande för då blir det mycket ,mycket enklare att leva


                                                                                       

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle dig! som Kay Pollak skulle sagt.
Bra gjort att skriva ner allt detta fina!
Kram Carin

Anonym sa...

Kram Carina Caifeldt..skulle det var....gick lite fort där

Helena sa...

Du låter som en fin människa!!

Sv: Ja det var nog bara en tidsfråga när hon skulle hitta hundmaten... Haha, äckligt!!=)

Kram