tisdag 5 april 2011

Ljusparty!!

Igår kväll var jag på ljusparty jättefina saker men fy så dyrt kom på mig själv klaga som bara den men vem var det som handlade för nästa 700 kr jo jag tok kärring men nu kommer det dofta ljuvligt i mitt hem med min fina dyra lykta så varma koppen resten av månaden hahahahaah!!!
Saknar dig idag min älskling tänk att det är 4 månader sen jag pratade med dig =( 8 månader sen jag sov med dig och aldrig mer kommer det att bli och fortfarande händer det flera ggr om dagen att jag säger till mig själv det skall jag berätta för Lars massor av ggr om dagen konstig att det kan bli så ,jag sörjer nog mer nu än vad jag har gjort innan kom just hem ifrån Willys grät som en gris när jag skulle ta tabasco vet inte varför Lars tyckte inte ens om tabasco .
Jag älskar dig min fina vackra man och jag är så fruktansvärt ledsen att detta hände dig vi hade så mycket kvar att göra min älskade och nu är det jag som är ensam kvar saknar det jag hade och tycker att det mesta är skit .
Kära Gud, Jesus ,Universum ge mig styrka att fixa detta,  vara en stabil mamma till mina barn som oxå sörjer , hjälp oss klara av att behålla huset snälla låt livet bli lite enklare för oss det har varit lite mycket sista tiden nu räcker det amen <3

Miss You

Inga kommentarer: