fredag 22 april 2011

Långfredag !!!

God  morgon !!
ja har sovit till kl 11 så gott detta behövde jag helt utmattad dessa senaste dagar jag drömde om dig miitt hjärta du låg i en sjukhus säng och vi skulle få hemtjänst antagligen vara hemma och vänta på dina fina organ vet inte varför du var sjuk i drömmen men vi kysste varandra och var så fruktansvärt lyckliga över någonting sen bara slutade min dröm......jag hatar sånt . Jag har inte gråtit på ett par dagar innan var det varje dag flera ggr om dagen , nu tänker jag på dig konstant men tårarna kommer mer sällan , Vi skall till graven idag min fina göra fint på din plats du är inte där ännu men det känns bra att gå till graven , skall bli trevligt när stenen kommer på plats , du är så saknad min älskling jorden har gått miste om en jätte fin person och jag en underbar vacker man ,barnen en fantastiskt pappa vi kommer att klara detta även om det blir motgångar och tomt i våra hjärtan

 

Inga kommentarer: