onsdag 20 april 2011

Det finaste vi har !!

Hej min älskling !!
Vill bara säga till dig att vi har fina barn tack för dem mitt hjärta men det vet ju du redan ..
Hannah  går på en kurs så att hon kan bli sjukvårdsbiträde snart klar med den sen på kvällarna jobbar hon mån-fredag sköter sig så bra du hade varit så stolt det kan jag säga sen skall hon börja jobba hos mig på Apoteket som timanställd så all din tjat har hjälpt så duktig du är underbara dotter ..
Zack kämpar på med skolan han har lite att ta igen men det verkar nu fungera bra han kämpar oxå på med sin brottning det har inte varit lätt du har ju varit så sjuk sen när du dog så orkade vi inte bara med allt men han kämpar på han är ungdom nu och har det lite tuffare men han ger sig inte men detta året kommer att bli tuff på mattan han skall snart till Göteborg och tävla nästa vecka blir det sen fyller han 15 där uppe tänk vår lilla kille 15 år 175 cm lång det måste vara dina gener han fick annars hade han varit 153 cm lång hahaha!! han är så lik dig på alla sätt och vis så gott så härligt nu när du inte finns så är han mannen i huset och är riktigt duktig jag vet att du ler ifrån himlen
Joel vår minsta lilla född på din födelsedag han är kanske lik dig men har min temprament han har haft det tufft efter din bortgång säger inte så mycket nu längre men du hade rätt han är ju lite bortskämd vi har nu skrivit upp saker som skall göras i hemmet och Joel får nu jobba lite och det skall vi fortsätta med han är ju lite lat , han har kommit välldigt back i skolan vi var ju i Göteborg i nästan 2 månader så killen har att göra i skolan , brottningen har oxå varit lite si så där har missat träningen mycket för att vi har inte varit hemma så vi kommer igen nästa år,men han skall till Sportscamp ..
Jag är så glad att jag har barnen de har hållt mig uppe när jag helst ville bara lägga mig och glömma bort allt detta hemska som har hänt oss tack för att ni finns för er tokiga mamma älskar er alla kram Mamma
Hannah

Joel 

Zack & Alfons

3 kommentarer:

HannahCathrinRene sa...

Älskar dig mamma, tillsammans är vi starka <3

Delicia sa...

Tillsammans är vi starka med världens bästa skyddsängel <3

Apotekaren sa...

Du har en underbar familj Delicia...finaste barnen & precis det Hannah och du skriver, tillsammans är ni starka!
Lycka till med allt <3