fredag 29 april 2011

Crazy Day!!

Jobba, Jobba sen hämta nylagad gräsklippare sen krama &pussa fina Zack som skall åka till Göteborg och tävla sen leta efter Joel som har glömt sin mobil sen till stora staden och leta present till vännina sen till intersport med Joel kolla keps som han var tvungen att ha men velade vill till team sportia istället vidare till Valentino pizza som lovades igår äta plocka sen kom svägerska på kaffe och nu ligger jag ååååhhhh så gott det är i min säng my god vad jag är trött , sliten slagen och saknar min man så in i .. I MISS YOU LIKE CRAZY !!!!!!!!!!!!!!!! AND I LOVE YOU WHY !!!!!!!!!!!!!

Fest imorgon resorb inköpt vid eventuell bakfylla skall bara inte glömma att dricka det ,det skall faktist bli kul att gå på fest imorgon behöver nog ut och rastas lite syster följer med Joel utlånad till en annan familj så att jag behöver bara tänka på mig det var ett tag sen ,men jag saknar dig ändå min underbara önskar att du var här hos oss men det är du på ditt vis

Inga kommentarer: