tisdag 29 mars 2011

Tunga steg !!

Konstigt att livet bara rullar på som vanligt när  du är inte kvar på jorden , ibland undrar jag varför just du skulle lämna oss , när det finns folk som inte förtjänar att leva tusen frågor har man men inga kloka svar =)
Idag har jag jobbat ja det skall jag nu göra tills jag fyller 65 låter lite jobbigt när man säger det så men ALLT är så extremt tungt nu efter din död hoppas att det blir lättare snart , men om jag nu skall snacka om tunga steg så gör jag det ordentligt nya bestämmelser på jobbet sen jag varit borta som jag visste ändå men hade hunnit glömma bort nästan ,alla skall ha tunga truck skor när vi alla varit vana vid vår gosiga gympa skor så tyngre steg har det varit och plattfotade det är jag hoppas att  inlägg finns för mina platta tunga  fötter så stegen blir lättare på jobbet ..
Samtal med Zacks klassförståndare klar och nu skall vi full följa alla mål så att grabben skall får godkännt i fler ämnen så att han kan söka till gymnasiet nästa år och snart är det dax för Joels dom idag har han gjort läxa för första gången sen augusti jag vet jag har varit en frånvarande mamma så barnen har fått lida en del men jag gjorde mitt bästa under dessa mycket tunga månader som har varit =(
Forden är åter på verkstad nu skall den få nya bromsar så att hela bilen slipper att vibrera så otäckt när man bromsar, jag hoppas nu att vi kan få lite lättare steg hela vår familj någon gång måste allt detta otur vända

Inga kommentarer: